joi, 7 septembrie 2017

De ce cu 3 si nu cu 4

De curand am facut trecerea de la 4 lansete la 3, iar lucrul asta nu l-am facut din considerente financiare ci mai mult din simplitatea pescuitului. Cand te duci la peste pentru a te simti bine, nu trebuie sa muncesti. Cand ai 3 lansete si vadul pe care pescuiesti e mai linistit, un fir in minus in apa poate sa insemne chiar presiune mai mica pe peste. Pana la urma cu 3 lansete esti mai deschis la schimbare, pentru ca ai mai multe posibilitati, cand ai 4, poti in 24 de ore sa termini toate locurile pe care le crezi bune si sa intri intr-o oarecare rutina. Cu 3 lansete poti sa te concentrezi mai bine asupra respectivelor 3. In trecut, de multe ori a 4 a montura o puneam asa ca sa fie si 70% din timp, prindeam doar pe un singur loc. In trecut am mai pescuit cu 3 lansete si mi se parea mie ca pot sa obtin mai mult cu 4, dar este doar o iluzie, cel putin in partidele de placere.

Un alt lucru care m-a facut sa renunt la a 4-a lanseta, este faptul ca nu ma duc la pescuti sa ma intorc mai obosit decat am plecat, chiar daca poate nu e neaparat foarte multa munca in plus, este destul, sa o desfaci, strangi, pus fir, montura, gasit loc, plantat, nadit, balizat, strans etc......

Asa ca de acum voi merge pe 3 lansete.


Fir intins!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu