luni, 13 iunie 2016

Dimineata pe racoare!

Am fost in perioada 10-12 Iunie, pe standul A8. Cum am mai spus si in alte postari, este un stand foarte greu. Ajuns Vineri seara pe balta, incep discutii cu cei prezenti deja pe balta si aflu ca pestele se prinde pe adancimi mari, de 2,8-3,2 m. Mie unu mi se parea putin ciudat, apa era calda, dar nu intr-atat de calda incat pestele sa se hraneasca la asemenea adancimi. In schimb pe A2, unde e zona cu apa mai mica, se prindea pe 1,5 - 1,8 m. Practic pe standurile cu apa adanca se prindea pe apa mare. Am intrat pe apa si am incercat sa caut locuri cu adancimi diferite si cu profiluri diferite.

Am abordat 4 locuri pe care le stiam, pe unul dintre ele am avut trasatura chiar in partida anterioara de pe A7. Practic am incercat sa vad la ce adancime se hraneste pestele si ulterior sa incerc sa ma mut cu celelalte pe respectiva adancime. La carlig am folosit snowman la toate cele 4 monturi, iar ca nada, am folosit boiliesuri de 18 mm, combinate cu solubile de diferite marimi. Seara s-a apropiat incet si s-a lasat peste balta, linistea era intrerupta doar de oftarile date de meciul Romania - Franta. Dupa meci m-am bagat in cort si am adormit. La ora 4:30 sunt trezit de cateva bipuri scurte, dupa care incepe un run nu foarte disperat, dar era un run. Ies din cort, ridic lanseta de pe rod-pod si dupa 7-8 minute am in minciog, un peste frumos, curat, dar micut de doar 12,5 kg. Trasatura a venit de pe niste movile din fata standului A8, undeva la 90 m in fata, putin lateral dreapta.

Apa era de 1,5 metri si pentru mine era un semn de intrebare, de ce oare se hraneste pestele pe apa atat de mica. Nu a mai venit nici macar o trasatura pana la 12 ziua, dupa care am intrat pe apa iar pentru a replanta si repozitiona monturile in zone pe care le credeam eu mai productive. Cu 2 monturi m-am mutat pe zone cu apa mai mica, iar cu 2 am ramas pe aceleasi zone (una pe movila de unde am avut trasatura, iar cealalta pe apa de 2,8 metri). Cu cele 2 pe care le-am mutat, cu una am incercat sa abordez insula din dreapta stufului, iar cu cealalta m-am dus pe apa de 2 metri, undeva aproape de stuful din fata standului. Seara a venit si fiind intr-un stand vecin, statia incepe sa imi semnaleze miscarea firului. Ajung la rodpod si sesizez un drop, intind firul, dar in continuare swingerul cadea. Ridic lanseta de pe rodpod si imi dau seama ca este un caras, il aduc la mal si il eliberez dupa care replantez montura.



Pe la 11 noapte intru in cort si adorm, la 5 dimineata sunt trezit brusc de un run de toata frumusetea. Trasatura nu se mai oprea, bipurile statiei se transformasera intr-un bip continuu. Incep drill-ul si simt ca mi se opune foarte mult pestele. Linia avea flotor si nu imi faceam probleme de taietura, problema mea acum era ca pestele a luat-o spre stanga si se lovea de celalalt fir, sunt nevoit sa pun forta pe peste ca sa pot sa evit asta. Pentru mine unul a fost unul dintre cele mai frumoase drill-uri, cred ca a durat 20 de minute, in care pestele a plecat de 3 ori cu o forta nebuna, dar nu aveam motive sa mai fortez dupa ce trecuse de firul din stanga. Intr-un final il bag in minciog si il pun in salteaua de primire. Il cantaresc si acul cantarului se opreste la 16,6 kg, dupa ce fac tara  slingului ramane greutatea de 15,3 kg. Il dezinfectez si ii dau drumul.

Se anuntasera ceva ploi, dar la 7 dimineata era un soare de toata frumusetea. Vantul se schimba si la 8 a inceput o ploaie, cat sa ude toate lucrurile atunci cand strangi. Dupa jumatate de ora se opreste ploaia si incep sa strang avand o bucurie in suflet ca am reusit sa prind 2 pesti frumosi, dar cu o strangere de inima pentru ca iar nu am reusit sa imi dobort recordul personal. Astept cu nerabdare urmatoarea partida.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu