marți, 3 mai 2016

Un lac in schimbare

De multe ori te afli pe acelasi lac, acelasi stand si aceasi perioada a anului, dar totusi simti ca e ceva schimbat. Asta se intampla si cu Varlaam, e acelasi lac, dar cu un profil schimbat. Partida mea a fost una scurta, de doar 48 de ore si din pacate am avut din nou parte de momente dificile din punct de vedere al localizarii. Incercarile mele disperate de a-mi da seama pe unde se plimba pestele au fost fara folos. Din pacate balta a devenit incredibil de greu de intuit si iti ofera din ce in ce partide mai grele. Daca alta data plecam de pe balta cu sentimentul ca daca mai aveam o zi prindeam pentru ca intelesesem pe unde circula pestele, de data aceasta am plecat cu mai multe semne de intrebare decat cu raspunsuri.


Standul pe care am pescuit a fost A7, un stand relativ simplu ca si localizare a pestelui. Mijlocul apei fiind o zona cu apa adanca si singurele locuri abodabile cu apa mica fiind malurile. Am reusit dupa 2 ore sa imi gasesc niste zone putin mai diferite si cu ceva structuri fie vizibile, fie aflate sub apa si incepeam cu un psihic foarte bun partida. Era prima pentru mine pe anul acesta, iar vremea era foarte frumoasa. Ce mi se parea extrem de ciudat era ca auzeam cate un bip la fiecare 10-15 minute, dar nu la o singura lanseta ci la toate. Pe 2 lansete am mers pe seminte amestecate cu boilies, iar pe 2 pe bile simple. Pe toate 4 aveam bipuri constante si chiar ma gandeam daca nu cumva vantul e de vina. Seara s-a lasat incet asupra lacului si am intrat in cort sa ma odihnesc.


Dimineata ma trezesc niste bipuri si vad ca am un drop la una dintre lansetele puse in maluri. Ridic lanseta si simt ca ceva timid trage la celalalt capat. Mulinez destul de repede, lasand totusi frana destul de slaba, in cazul in care am un ten. Imi dau seama ca e vorba de un caras si spre norocul meu aproape cand sa-l scot se elibereaza singur. La ora 6:30 montura pusa pe movilele de la A8 a fost luata de un peste mare, senzorul semnalizandu-mi un run de toata frumusetea. Din pacate acolo pescuiam cu flotor, dar vantul a adus flotorul aproape de lansete, cand am avut trasatura, am ridicat lanseta cu intentia de a ma urca in barca, din pacate am simtit firul cum s-a taiat.


Este extrem de frustrant sa gasesti pestele, sa ai trasatura si datorita unor mici greseli sa il pierzi. Conteaza fiecare detaliu pe o asemenea balta, unde ai foarte multe probleme de rezolvat, inclusiv dupa ce pestele a tras.  Pleci dupa fiecare partida cu noi experiente si cand ai impresia ca le-ai rezolvat pe toate, fix atunci lacul iti da iar o lectie. In Mai voi face o partida pe sectorul B, sunt tare curios cum va fi. Fir intins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu