luni, 2 februarie 2015

Lacul Medres

Am dat acum cateva zile peste un lac superb pe undeva prin Caras Severin, iar din cate am inteles, respectivul are si exemplare de crap capitale. Lacul despre care vorbesc este Lacul Medres. Am discutat cu un pescar care a pescuit acolo in sezonul ce tocmai a trecut, dar din pacate nu a pescuit foarte mult. Mi-a dat insa foarte multe informatii legate de acest lac.


Din cate am inteles lacul ar avea adancimi de peste 6 metri si tocmai din cauza asta nu a fost braconat, iar ca marime este destul de mic, fiind inconjurat de 2 dealuri. Au fost auziti pesti sarind, iar spre coada lacului apa este mai mica, ceea ce face ca respectivul loc sa fie foarte interesant. Nu stiu daca se merita sa bat drumul pana acolo, avand in vedere ca distanta este una destul de mare, dar daca voi primi informatii ca pestele va raspunde si voi auzi de exemplare mai mari, voi face acest drum.


Cu siguranta lacul are agatatura, uitandu-ma la copacii care ii umbresc malurile si imi dau seama ca e imposibil sa nu se fi rupt o creanga si sa fi cazut in apa. De asemenea in prima poza in partea dreapta se si vede cum ies din apa niste crengi.

Astept cu nerabdare sa vad ce se intampla in prima jumatate a anului si poate voi face o partida acolo. Pana atunci voi pescui alte lacuri din jurul Bucurestiului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu