miercuri, 14 ianuarie 2015

Pregatiri pentru noul sezon


Anul asta, poate mai mult ca niciodata am pus accentul pe nada. Am prins reducerile de iarna si am cumparat cat am putut de mult pentru a evita situatiile de acum 2 ani cand am ramas fara nada. Nici anul asta nu am cumparat foarte mult, dar fata de alti ani am reusti sa avansez. Un alt aspect pe care l-am avut in vedere este bagajeria, unde duceam lipsa de o geanta, dar nu am cumparat ceva de firma ci am luat una de la Hakuyo, arata binisor, iar ca functionalitate mi se pare foarte buna, acum sunt curios cat de rezistenta va fi si cat timp vor rezista fermuarele.

Ceea ce trebuie sa mai fac este sa imi completez trusa cu ace de mici dimensiuni si de asemenea anumite nimicuri fara de care nu poti pescui. In anii trecuti am pus foarte mult accentul pe ace mari si forta maxima, iar anul ce a trecut m-a invatat ca forta nu este totul si finetea isi are locul ei si trebuie sa acorzi de multe ori importanta acestui lucru.

Anul trecut din cele 4 partide facute, decat in una am reusit sa prind peste, restul au fost adevarate dezastre, iar in clipa in care ajungi acasa, iti dai seama unde gresesti si cum trebuia sa abordezi partida, asta este cel mai important lucru sa inveti singur din greseli.

Anul ce urmeaza este plin de semne de intrebare, nu stiu pe ce balta voi pescui mai mult, nu stiu ce voi mai reusi sa imi schimb la scule. De departe este cel mai promitator an, prin faptul ca am reusit cat de cat sa imi fac un echipament destul de bun, cu care sa pot face fata cam pe orice balta. Ceea ce lipseste din echipament este barca, dar cu timpul cred ca voi reusi sa imi iau una pe care sa o tin unflata in garaj, iar cand e nevoie decat o pun deasupra pe masina, o leg si am plecat.

Acestea fiind zise astept cu nerabdare inceperea sezonului si primul crap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu