joi, 23 octombrie 2014

O alta partida pe Varlaam

Daca data trecuta am fost fericit pentru ca au aparut primele rezultate pe Varlaam, se pare ca lacul inca tine foarte multe secrete pentru mine. Partida pe care am facut-o la mijlocul lunii Octombrie m-a pus pe ganduri serios cu privire la modul de abrodare al unei partide pe apa rece pe Varlaam. Chiar daca oarecum esti pus intr-o dilema in momentul in care te afli pe balta, pentru ca nu esti obisnuit ca idee sa pescuiesti pe apa de 4 metri adancime, este atipic pentru baltile din Romania.

Varlaam demonstreaza din nou ca pescuitul este foarte greu pe un lac cu adancimi diferite si total diferit de carpodroamele suprapopulate, unde conteaza sa ai montura in apa, restul vine de la sine.


Abordarea a fost aceeasi ca si in partida precedenta, insa de data aceasta nu a mai dat rezultate pentru ca apa s-a racit, ceea ce facea pestele extrem de greu de gasit in mijlocul apei. Vizand locurile cu fund tare si adancime relative mica, pana in 2 metri, a fost usor sa imi plantez monturile initial, dar ulterior am avut de pierdut pentru ca nu am avut trasaturi.


Ceea ce a fost foarte curios, a fost faptul ca era inca destul de cald ziua si totusi pestele se hranea pe apa de 2-3 metri. Intr-adevar inainte fusese o perioada destul de rece si probabil apa se racise destul de brusc.


Ceea ce a fost extrem de frumos in aceasta partida, a fost peisajul de dimineata cu ceata deasa, care era superb si dadea lacului un aer englezesc.





Sper ca urmatoarea partida sa imi aduca si un nou PB.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu