luni, 15 septembrie 2014

Primele rezultate la Varlaam

Multi cand vor citi aceste randuri poate nu o sa fie impresionati, dar pentru mine rezultatul pe care l-a avut partida facuta in Septembrie la Varlaam a fost unul foarte important. Cand abordezi un nou tip de pescuit si iti iese, capeti si experienta, dar si incredere in ceea ce faci.

 In primavara, cand am pescuit pentru prima data plantat, mi-am dat seama ca sunt putin in urma din punct de vedere tehnic si imi lipsesc mai multe accesorii pentru nadire. In consecinta acum stiam cam despre ce e vorba si a trebuit sa vin cu lectia invatata, asa ca am cumparat un minim de echipament, adica o baliza H pentru marcare rapida si 2 balize luminoase pentru a avea locul marcat cum trebuie. Un alt lucru care te ajuta este prodding stick, care iti ofera o perspectiva mult mai buna a substratului. Acestea fiind zise, Vineri dimineata incarc masina cu toate cele si plec spre birou, iar la terminarea programului urma sa plec direct spre balta, seara pe la 6 ajung la Varlaam, incep sa descarc, sa montez, sa asez si asa mai departe. Pe la 7 si ceva reusesc sa ies pe apa, impreuna cu prodding stick si balize pentru a-mi cauta locuri pe care eu le cred bune. Fiind prima data pe A4 am cerut informatii atat la pescarii care au fost pe balta cat si la administratorul baltii. Una peste alta am reusit sa imi fac o idee despre locurile productive de pe acea zona.

Din cele 2 poze de mai jos se poate observa foarte bine zona pe care am pescuit.



In cautarea locurilor



 
Chiar pe directia lansetelor, locul care a dat 2 pesti
 
 
Pe la 8 si ceva reusesc sa incep plantarea monturilor, si urma sa ma plimb cu 2 monturi, iar cu celelalte 2 sa stau in asteptare, asadar pe la 9 seara aveam toate monturile in apa si ma pregateam de mancat ceva si somn. Sotia face cate ceva de mancare mai stam putin si oboseala isi face simtita prezenta. Dimineata pe la 7 sunt trezit de un run care mi-a dat desteptarea de urgenta, drilul incepe timid si datorita distantei mari la care era pusa montura, nu imi dau seama foarte bine de marimea pestelui.
 
In drill
 
Incet, dar sigur reusesc dupa vreo 15 minute sa il bag in minciog, nu era foarte mare, dar era un peste foarte frumos si curat.
 
 
Pentru mine, deja scopul era atins, primul peste pescuit plantat si primul peste pe Varlaam. Eram foarte fericit si increderea imi crestea. Intre timp vecinii de stand, au si ei o trasatura din pacate neconcretizata, pentru ca firul s-a taiat in multiplele scoici care sunt pe toate crengile si pragurile din apa. Dupa ce s-a intamplat lucrul asta, incepe sa imi bipaie timid senzorul de la lanseta cea mai din dreapta, incep drillul si pestele se simtea enorm de greu. Avand in vedere pestii de peste 20 de kg care sunt in Varlaam, gandul s-a dus direct acolo, dar la un moment dat imi dau seama ca linia mea era agatata de alta linie, dupa asta sun administratia si incep un drill din mana cu un peste destul de maricel, dar cum incercam sa il bag in minciog, tragea foarte tare, vine si administratorul si reuseste sa il bage in minciog. Fericiti amabdoi il ridicam din apa si era un exemplar frumos,
 
 
 
Aveam al doilea peste pe Varlaam, dar asta cu foarte mult noroc, nu putem sa il cataloghez ca un peste 100% al meu, dar eu am facut poza cu el :). Dupa cei doi pesti, stau putin sa imi revin din starea de euforie si pe la 1 pm ma ajuta sotia sa replantez toate monturile, iar locul care a dat peste il mentin cu speranta ca va da din nou. Am mai pastrat si celalalt loc pe un fel de platou, iar cu 2 lansete m-am mutat in cu totul alte locuri. Pana a doua zi dimineata devreme senzorii au tacut, dar la 5:30 au inceput sa semnalizeze un run de toata frumusetea, dupa un drill de aproape 20 de minute, in care a incercat prin toate metodele sa scape, reusesc sa bag in minciog pestele. Era un exemplar superb, care isi incorda aripioara si arata senzational.  
 
 
Pana la finalul partidei am mai avut o singura prezentare, un caras care reprezinta o problema la Varlaam si daca ai bile foarte aromate exista posibilitatea sa prinzi caras dupa caras.
 
 
 
In concluzie o partida in care am prins incredere si care m-a pregatit pentru urmatoarele.
 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu