joi, 10 septembrie 2015

Sperante, sperante .............

Pentru mine o sa urmeze o perioada foarte plina din punct de vedere al pescuitului. O sa am 3 partide, una in Septembrie si 2 in Octombrie. Ca de fiecare data ma aflu pus in fata mai multor dileme, legate de nada si modul de abrodare.

Prima partida o voi face pe Varlaam standul A2, care da pesti mari in general, dar care are perioade destul de mari de inactivitate. In perioada calda ofera mai multe trasaturi, dar cand se racoreste, parca se rupe si ofera trasaturi in anumite conjuncturi. Nu am pescuit pana acum pe A2, oarecum m-am ferit de el, dar acum nu am mai avut cum :). Din cate am inteles are anumite praguri care trebuiesc pescuite cu firul ridicat de pe substrat. Asta inseamna sa pescuiesc cu accesorii pe care nu le-am mai folosit pana acum. Standul are stuf, iar substratul stiu sigur ca este foarte greu, anul trecut eram de fata cand a fost scoasa o creanga plina de scoici, iar respectiva nu e singura. Toate astea duc la un pescuit dificil, mai dificil decat pe un A4/A7. A2 este clar in primele 3 standuri ca dificultate, fiind cam pe acelasi loc cu A9.

A doua partida va fi tot pe Varlaam, pe A8, cu siguranta cel mai greu stand de pe balta si foarte greu de descifrat. Prima partida pe acest stand, a fost facuta anul acesta in Mai, iar dupa 2 zile incepusem sa inteleg cate ceva din standul acesta. La aceasta partida o sa incerc pe cat posibil sa fac in asa fel incat sa pescuiesc pe apa mai adanca. Perioada aleasa este una perfecta, inceput de Octombrie, exact cand pestele se hraneste poate cel mai bine. Voi incerca sa abordez cel putin o zona pe care nu am abordat-o in primavara si care mi s-a parut extrem de interesanta, zona din spatele insulei de pe A8 este foarte interesanta, iar adancimea este de 2,5 / 3 m.


In poza de mai sus se poate vedea in partea stanga, unde se termina copacii pe malul opus, aceea este locatia care nu a fost pescuita, iar eu cred ca va oferi cel putin o trasatura.

 
 
A treia si ultima partida, va fi tot pe Varlaam, dar nu stiu pe ce stand. Astept sa vad ce va fi liber in spre sfarsitul lunii Octombrie, iar atunci ma voi hotari. As opta pentru un A4 sau A9. Voi vedea atunci ce va fi.

Ca nada am decis sa renunt la a rula mix, pentru ca timpul nu imi permite, iar diferenta de 5-6 ron / kg nu merita chinul. M-am hotarat asupra lui Source, pentru simplu motiv ca am pescuit cu el in urma cu 4 ani, iar atunci prindeam foarte bine.
 Acum voi folosi si motor, iar acest lucru cred ca ma va ajuta extrem de mult. In primul rand la cautarea structurilor, iar in al doilea rand la plantarea monturii mai exact. Pana ma intorc de la prima partida va urez fir intins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu